Editie 06 - 2018

Editie 06 - 2018
  • 28 juni 2018

Traditiegetrouw is de redactie voor deze juni-editie op zoek gegaan naar inspirerende voorbeelden op het gebied van klantcontact in België. We stuitten op Proximus, de Belgische digitale serviceprovider die grote stappen zet in digitale transformatie. Want: ‘In die nieuwe digitale wereld zijn harder dan ooit agents nodig.’

Eneco Belgium maakt zich geenzins druk om het WK Voetbal, want diens (klantenservice)kampioenen zijn immers al binnen. En daar gaan ze vol energie voor: ‘Extreme customer experience is het doel.’ Ook spraken we met energieleverancier OCTA+ over klantbinding middels WhatsApp.
Verder staat deze uitgave bol van verslagen van evenementen, bieden we een kijkje achter de schermen (ditmaal bij Vandebron) en interviewden we de eerste man voor de rubriek Young & Professional. Tot slot worden we vergezeld door Nienke Bloem, Niels Berndsen en Lotte Willemsen (welkom terug!).