EDITIE 02 - 2021
In deze tweede editie van het jaar gaan we (alvast) op reis. Lees de verkenning van Sunwebs ultieme eindbestemming, waarbij apps en ' travelbuddies' onontbeerlijk zijn. We duiken de koffer in met TUI, Corendon en D-Reizen en stillen je 'vakantiehonger'. In 2019 gaven Nederlanders 20 miljard euro uit aan vakantie, 2020 was een tussenjaar en 2021 hopelijk het jaar van reis-herstel. Maar wat (en hoe) kiest de klant?
Verder deze editie onze populaire rubrieken Brainfirst en Robotfirst. In Kloppend Hart ontmoet je Flanderijn en we nemen Keurmerken onder de loep. Ook een portret van de reis van Jaarbeurs Utrecht richting (nog meer) klantgerichtheid. Mooie presentaties van FirstPartners en hoe de ANVR orde schept in de voucherchaos. Een nummer om niet te missen!
- eindbestemming
- Customer First
- D- Reizen
- TUI
- abonnement
- Jaarbeurs
- klantcontact
- Sunweb
- Flanderijn
- tussenjaar
- duiken
- 02/21
- de koffer in
- vakantiehonger
- verkenning
- pandemie
- Corendon
- ultiem
- reis