Kim Knape uitgeroepen tot CCMA Manager of the Year 2024
Op donderdag 7 november 2024 is Kim Kistemaker-Knape van Picnic bekroond tot CCMA Manager of the Year 2024. Tijdens een feestelijk evenement in Gooiland in Hilversum, georganiseerd door de Contact Center Management Association (CCMA), werd zij uit vier finalisten gekozen vanwege haar uitmuntende leiderschap en innovatieve bijdragen aan de klantcontactbranche.
De andere finalisten waren Irene Aartsen (Eneco), Martijn Lingeman (Conduent) en Monique Sinkiewicz – van den Broek (UnitedConsumers). De jury prees - bij monde van juryvoorzitter Maaike Rosendaal - Knape voor haar vermogen om teams te inspireren en klantgerichte innovaties door te voeren die zowel de klanttevredenheid als de operationele efficiëntie hebben verhoogd.
'Wow', was de allereerste reactie van de nieuwe Manager of the Year was na de uitreiking. 'Ik heb helemaal geen speech voorbereid, maar het was een fantastische reis. Enorm bedankt allemaal!'
Het evenement stond in het teken van het jaarthema 'Let's Connect' en bood een inspirerend programma met sprekers zoals Steven van Belleghem en Sydney Brouwer. Na de bekendmaking van de winnaar volgde de gezellige afterparty waar professionals uit de klantcontactsector volop netwerkten en de knappe prestaties van de vier finalisten vierden.
Met deze onderscheiding treedt Knape in de voetsporen van René Kloppenburg van KPN, de winnaar van vorig jaar. Haar benoeming onderstreept het belang van effectief leiderschap en innovatie in de voortdurend evoluerende klantcontactbranche.
Dit bericht wordt nog verder aangevuld...
Lees de interviews met de vier finalisten uit CustomerFirst #5 - 2024