Editie 01 - 2016
De traditionele Nieuwjaarsduik zegt het al: tijd voor een frisse plons. Hup, de schouders er weer onder! 2016 is het jaar waarin de Chief Customer de ruimte moet krijgen, klantcontact complexer en intensiever wordt, we ons moeten wapenen tegen de stevige datastroom, WFM-taken worden geoutsourced en waarin Facebook Messenger hard op weg is om WhatsApp op te slokken.
Naast deze vooruitziende blik van enkele experts uit de sector, lees je in dit nummer over de baanbrekende ontwikkelingen in de advocatuur. Het aanstellen van een Voice of the Customer in die sector spreekt althans tot de verbeelding, is het niet? Ook maak je kennis met de zogenoemde welkom-heters van het DeLaMar Theater in Amsterdam, lees je de bijdragen van de nieuwe columnisten Paul Iske en Niels Berndsen, ontdek je hoe Aegon naar een klantgerichte organisatie is getransformeerd en leer je meer over de reductie van werkstress.
- hostmanship
- werkstress
- DeLaMar
- Unique Customer Care
- Aegon
- True Intent
- digitale klantfeedback
- Interactive Intelligence
- Voice of the Customer