Editie 09 2018

Editie 09 2018
  • 28 september 2018

IKEA viert dit jaar zijn 75ste verjaardag. Als verjaardagscadeau boden we de Zweedse woongigant een interview in het septembernummer van ons magazine. Victoria van Keulen vertelt over hoe zij twee jaar geleden verantwoordelijk werd voor de klantervaring in Nederland, waarna zij tot de schrikbarende ontdekking kwam dat het onderwerp weinig leefde. Voor haar dus het doel het thema concreet te maken en te vertalen. Hoe dat is gelukt? Dat lees je in de coverstory van dit nummer.

Ook sprak de redactie met Nuon, die de COPC-bal recht in de kruising knalt. ‘We hebben inmiddels vijf jaar op rij het topniveau behaalt in de Champions Leage van de internationale klantenservices’, wil het bedrijf trots van de daken schreeuwen.
Naast deze parels gingen we voor je langs bij KPN (Kloppend Hart), spraken we voor onze rubriek over professionele millennials met Ferry Kemp van T-Mobile en doet Frank Schalken van VraagApp een boekje open over patiëntgerichtheid en vrijwilligerswerk. En, last but not least: ook deze maand verblijden onze vaste columnisten je met herkenbare schrijfsels.