Editie 06 - 2019
Ook dit jaar dienden de customer experience-ontwikkelingen bij onze zuiderburen als inspiratiebron voor het juninummer van het magazine. We spraken met Jessika van Couwenberg over hoe Worldline het Alice-project inzet om klanten naar Wonderland te vervoeren én te beroeren. Ook de gebeurtenissen omtrent Colruyt sprongen in het oog: de winkelketen is bezig met voice, heeft een eigen app én laat klanten prikkelvrij en effectief winkelen. Geen poespas. Om het België-verhaal af te ronden zet ORMIT Belgium uiteen hoe je leiders van de toekomst creëert en laten we Mediahuis aan het woord over het pop-up callcenter.
Veel Vlamingen aan het woord dus. Maar dat niet alleen: we hebben verslag gelegd van evenementen met de sessies die je in onze optiek niet mag missen. We pikten de parels uit de grote hoeveelheid take-aways van het allereerste CustomerFirst Congres, praten je bij over bevindingen die bezoekers tijdens Where Marketing Meets Service konden opdoen en vertellen kort over The Customer Forum, waar het belang van sustainable experience voorop stond.