Editie 07/08 - 2019
Kinderchampagne met Jip en Janneke op het etiket, roze tompoucen of de iconische rookworst met een touwtje. Al gauw komt de klant uit op HEMA. Achter de schermen is er echter een grote transformatie gaande. Het oerhollandse bedrijf wordt langzaam maar zeker een globetrotter, met een full focus op klantbeleving. De ingrediënten? Die lees je in het coverartikel van dit Hollandse zomernummer. ‘Er gebeurt op dit moment zo verschrikkelijk veel in dit bedrijf. Het is super opwindend om voor HEMA te werken.’
Wat opwinding betreft: zowel jong als oud bezoekt al jarenlang een festival dat met geen ander valt te vergelijken. De Zwarte Cross zou echter de Zwarte Cross niet zijn zonder vlekkeloze customer journey. Onderdeel hiervan: het aanleggen van een goedlopend WiFi-netwerk op een terrein waar normaliter koeien op staan te grazen. De organisatie legt het je uit. We brengen je naast de verhalen in de vorm van de vaste rubrieken (o.a. Univé in Kloppend Hart, Swapfiets in Young & Professional) ook een kijkje achter de schermen bij Zilveren Kruis, geven we een preview uit Harald Pols nieuwe boek ‘Reis door het Rijk van Koning Klant’ en brengen we je op de hoogte van de highlights van de elfde CX Circle.