Beste contactcenters van EMEA

Beste contactcenters van EMEA
  • 9 juli 2024
  • Kel Koenen

Drie dagen netwerken en het delen van best practices eindigde met een galadiner waarbij de beste contactcenters in Europa, Midden-Oosten en Afrika werden erkend. De winnaars krijgen de kans om de industrie te vertegenwoordigen tijdens de Global Contact Center Best Practices Conference in Londen later dit jaar.

Contact Center World organiseerde deze Next Generation Contact Center & CX Best Practice conference met als doel het delen van tips en ideeën die bedrijven hebben geholpen om topprestaties te bereiken.

Het aanwezige publiek hoorde meer dan 400 ideeën over het runnen van een contactcenter, kunstmatige intelligentie, klantervaring, bedrijfsstrategieën en werknemersbetrokkenheid. De aanwezigen stemmen vervolgens om de besten te identificeren op basis van hun feedback.

Company Awards waren er voor:

  • Altice Portugal (Portugal)
  • Aviation General Authority of Civil (Saoedi Arabië)
  • Avoira (Spanje)
  • CEZ ZS (Tjechie)
  • iSON XPERIENCES & Multichoice (Zuid-Afrika)
  • Ithra United (Saoedi Arabië)
  • mBANK (Polen)
  • NCGR (Saoedi Arabië)
  • Pusula Customer Experience (Turkije)
  • Royal Commission of Yanbu (Saoedi Arabië)
  • Smart Link (Saoedi Arabië)
  • Teleperformance (Griekenland)
  • Turk Ekonomi Bankasi (Turkije)
  • Vodafone Turkey (Turkije)
  • Xdroid (Spanje)
  • YIMER (Turkije)
  • ZATCA (Zakat, Tax, and Customs Authority) (Saoedi Arabië)

 

Individuele awards werden uitgereikt aan:

  • Awatif Al Dosari - Qatar Rail (Qatar)
  • Aymen Ismail - Smart (Duitsland)
  • Raju Shokeen - Multichoice South Africa (Zuid-Afrika)
  • Shadon Moodley - Link Market Services (Zuid-Afrika)

‘Fijn om het event te hebben bijgewoond. Een diverse groep contactcenterprofessionals die hun uitdagingen en successen delen. Het winnen van de prijs maakte het nog beter!’, concludeert Ian Taylor, head of CX bij Avoira.

comments powered by Disqus