Gratis NIMA lunchwebinar over Customer Experience
Op 10 september organiseert NIMA een gratis lunchwebinar over De Toekomst van Marketing. Drie gasten, Harald Pol (lector Marketing en Ondernemen), Marcel Aalders (Altuïtion) en Peggy Kaal (SNS Bank) laten hun licht schijnen op een topic dat even noodzakelijk als lastig wordt geacht voor een succesvolle marketingstrategie: de klantervaring.
Peggy Kaal van SNS Bank veroverde in juni met haar team de award voor ‘Beste Marketingbedrijf van Nederland’, juist vanwege de bijzondere, gewaagde en succesvolle manier waarop ze écht luisteren naar de klantwens. Ze is als manager Merk & Communicatie verantwoordelijk voor de marktstrategie en missie van SNS Bank. Zij richt zich op het versterken van de merkidentiteit van SNS door marketingactiviteiten, campagnes en initiatieven die aansluiten bij 'Eerst de mens. Dan het geld.' Dit benadrukt het belang van menselijke relaties en maatschappelijke impact op het vlak van kansengelijkheid.
In een interview naar aanleiding van haar nominatie legde Peggy Kaal in juni nog uit hoe vér een merkmisie doordringt in het klantcontact dat de bank heeft. ‘In 2023 hebben we samen alles op alles gezet om ons onderscheidend vermogen nog meer naar buiten te brengen. Bij alles wat we doen stellen we de mensen voorop. We zijn niet 'zomaar' een bank, SNS is een menselijke bank. Daarom: 'Eerst de mens. Dan het geld.'
Ga ik zeker niet missen! Ik schrijf me in voor 10 september. Gratis deelname voor NIMA-leden en niet-leden die in één uur wijzer willen worden op het gebied van CX, customer service management en de customer journey.