Editie 11/12 - 2020
Net als alle branches in heel Nederland, veroorzaakte 2020 enorme verschuivingen voor de customer servicebranche. De grootschalige migratie naar online omgevingen, tools en cloudoplossingen maakt dat de schreeuw om persoonlijk en eenvoudig contact groter is dan ooit. Hoe in 2021 een coronaproof klantconnectie te leggen? Het decembernummer van dit jaar staat bol verslagen (CustomerFirst Congres, KSF Jaarcongres), spraakmakende interviews (met o.a. PostNL, AFAS, Iris van der Steen en de Luisterlijn) en boeiende cases. Zodat jij in januari beslagen ten ijs komt.
Traditiegetrouw staat deze dubbeldikke editie in het teken van het overzicht der overzichten: de Facilitaire Contactcenter top 20. Wie zijn de movers en shakers, welk CC weet zich te onderscheiden op het gebied van (corona)klantcontact? Spoiler alert: we hebben een nieuwe nummer één…
Voldoende stof tot verdieping dus. Fijne feestdagen!
- CustomerFirst Congres
- AFAS
- Social Service Congres
- Iris van der Steen
- editie 11/12
- Top 20 Facilitaire Contactcenters
- KSF Jaarcongres
- Luisterlijn
- CustomerFirst
- PostNL