Editie 10 - 2020
Een digitale servicestrategie en een nieuwe servicebelofte maakte dat LeasePlan de afgelopen jaren een totale metamorfose onderging. Het lanceren van een nieuwe app was slechts het topje van de ijsberg: het leasebedrijf pakte door en verbeterde de klantenserviceafdeling, nam het aantal klantcontactkanalen onder handen en creëerde een vernieuwde website. Dat wierp zijn vruchten af. Maartje van Tongeren vertelt er in het coverartikel van dit nummer alles over.
Van LeasePlan gaan we door naar Visit Zuid-Limburg. Deze DMO past sinds 2013 de meest integrale vorm van de customer journey toe. Dat uitte zich in een grootse social mediacampagne #Hiermoetjezijn, en de leus ‘Het buitenlandgevoel vind je hier’. De provincie was de afgelopen zomer druk in de weer om de Nederlandse vakantieganger naar het zuidoosten van ons land toe te trekken.
Tot slot vertellen Jumbo en PicNic over hoe zij digitaal het best tot hun recht komen, gaan we in gesprek met winnaar ‘Best medium Workplace’ LCG en geeft Sydney Brouwer ons een preview van zijn boek ‘Six Star Service’, waarin hij de fijne kneepjes van het ‘Six Star Service’-vak leert.
- LCG
- Syndey Brouwer
- Picnic
- Six Star Service
- LeasePlan
- Jumbo
- Visit Zuid-Limburg
- digitale identiteit
- Best medium Workplace