Editie 04 - 2020
Overal waar je kijkt, zie je algoritmen iedere dag slimmer worden. Zo passen niet alleen organisaties gezichtsherkenning toe; diverse overheden verkennen de mogelijkheden om slimme systemen te implementeren. Maar er zijn ook AI-systemen die verder gaan: emotion sensing. Software die klantemoties kan lezen. Hoe ver dat gaat en wat de kansen zijn voor customer service, lees je in het coverartikel van dit magazine. Want: wíllen klanten wel dat hun emoties worden gelezen?
In het aprilnummer van het CustomerFirst-magazine vanzelfsprekend aandacht voor bedrijven die het hoofd boven water houden, óf dreigen te verdrinken tijdens de coronacrisis. Bovendien zijn er voldoende merken te noemen die dankzij een creatieve benadering ook nu een goede boterham weten te verdienen. Ze passeren allemaal de revue.
Tot slot gaan we langs bij Nespresso, voor een goede kop koffie en een dito gesprek. Ook praten we bij met Wim Luimes – die officieel op 1 april de Telecats-deur achter zich dichttrok – voor de spiksplinternieuwe rubriek Routiniers.
- corona
- Routiniers
- gezichtsherkenning
- AI
- coronacrisis
- Nespresso
- customer service
- Telecats
- aprilnummer