Teleopti combineert WFM-software met AI

Teleopti combineert WFM-software met AI
  • 09 mei 2018

Workfocemanagementspecialist Teleopti lanceert nieuwe functionaliteiten binnen zijn initiatief rondom kunstmatige intelligentie. Het initiatief richt zich op het verbeteren van WFM.

De intelligente software moet automatisch leren van de voorkeuren en de feedback van de klant. Teleopti zegt de release te zien als het bevorderen van planningsprocessen met kunstmatige intelligentie. Ook moet het tastbare voordelen van machine learning bieden voor gebruikers. ‘Speciaal voor elk contactcenter en zelfs voor elke bedrijfseenheid binnen het contactcenter’, licht het bedrijf toe.

Gamechanger
‘De WFM-industrie moet verder gaan dan slechts te praten over AI als een toekomstige gamechanger. In plaats daarvan moet er worden gezien hoe het kan worden gebruikt in reële situaties en hoe het een werkelijke impact heeft op WFM-planning’, vertelt Magnus Gevers, Chief Business Development Officer bij Teleopti. De innovaties moeten extra waarde en efficiency aan het contactcenter bieden.

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link