Pets Place goes Vets Place
De webshop van Pets Place brengt klanten sinds kort online in contact met dierenartsen. Hiertoe lanceert de digitale dierenwinkel een online consult.
Acht filialen van Pets Place hebben een dierenpraktijk: Vets Place. Klanten kunnen nu videobellen, zodat ze in deze tijd een specialist te kunnen spreken voor advies over hun huisdier. Pets Place was van plan om de dienst later te introduceren, maar vanwege de uitbraak van het coronavirus en de daarbij horende maatregelen, besloot het eerder met de eConsult te komen.
Van fysiek naar online
Volgens Pets Place was de dienst in de eerste instantie bedoeld voor consumenten voor wie het lastig is om met de huisdier naar de kliniek te gaan. ‘Denk bijvoorbeeld aan mensen met een klein budget, drukke agenda en die ver van de dierenarts wonen’, aldus Chris Eerens van Vets Place. ‘Nu we door de aangekondigde coronamaatregelen fysiek contact zo veel mogelijk moeten mijden, is er een belangrijke nieuwe reden bijgekomen om voor een online consult te kiezen.’
Fijn weekend!
- coronamaatregelen
- online consult
- fysiek contact
- klantgericht
- Vets Place
- klantervaring
- videobellen
- Pets Place
- econsult