Block the date: CustomerFirst Congres is terug op 11 november
Het vak komt weer bij elkaar! Want het CustomerFirst Congres komt terug. Na een succesvolle eerste editie in 2019 en een tweede online editie in 2020 gaan we vol enthousiasme een derde live (dus fysieke!) editie neerzetten. Eindelijk weer samen! Noteer daarom: 11 november.
'Verbinding maken: we voelen allemaal weer de noodzaak. Zakelijk en persoonlijk. Na de covid-crisis zijn we op zoek naar elkaar: in de organisatie, onder medewerkers, tussen vakgenoten. Als we iets hebben geleerd van het afgelopen jaar, is dat écht en oprecht contact maken nu meer dan ooit plezier oplevert. Gelukkig kan dat op meerdere manieren. Door je klanten een experience te bieden, met goede klantenservice, met ondersteuning van technologie (AI) en met het terugvinden van de menselijke maat', blikt hoofdredacteur CustomerFirst Sjaak Hoogkamer vooruit.
De eerste sprekers stromen binnen, en wat voor sprekers zijn het! Talpa, FonQ en Validators staan op het podium om hun verhaal te doen. Lees op de event-site alvast meer over hun presentaties. En zet de datum van 11 november 2021 in je agenda, licht je collega's in. Be there! Locatie lekker centraal: Mereveld, Utrecht. Niet voor niets is het thema dit jaar: Let’s connect again!
Tickets voor het CustomerFirst Congres zijn nu verkrijgbaar. Bestel hier je ticket