DDMA groeit door
In het tweede kwartaal van 2022 verwelkomde DDMA 18 nieuwe leden, waaronder het Rotterdam Philharmonisch Orkest, Capgemini en DEPT Agency. De branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales telt inmiddels meer dan 360 organisatieleden.
Ook de OBA, beslist.nl, Kotak Marketing, Greenhouse Group, Agrio Uitgeverij, Van Vreeden Consultancy en Abovo Maxlead (voorheen alleen lid als Abovo Media) kozen in het tweede kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap.
Daarnaast verbonden Intermail, Jetmail, Mailstreet, Paragon Customer Communications, Vogelaar, AddComm en Pondres zich aan DDMA, na de aansluiting van Vereniging Grootgebruikers Postdiensten. Als laatste koos Pega voor een kennispartnerschap.
'De aansluiting van VGP en de oprichting van de DDMA Commissie Post hebben voor een flinke ledenboost uit de posthoek gezorgd', zegt Diana Janssen van DDMA. 'Daarnaast is onze groei afkomstig uit uiteenlopende sectoren, met zowel adverteerders als agency’s. In deze tijden van continue verandering zijn organisaties op zoek naar richting en verbinding – en dat vinden ze bij onze vereniging.'
DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Het is een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten.
De vereniging helpt haar leden met kennis en advies om datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen.