Klant kiest nieuwe smaak bij Domino's

Klant kiest nieuwe smaak bij Domino's
  • 19 mei 2023
  • Ryan Baij

Klanten van Domino’s kunnen meedenken over een nieuwe Thick Shake smaak op het menu. Met de online campagne ‘Chef je Shake’, gaat de pizzaketen op zoek naar nieuwe ideeën en zoekt zij naar verbinding en interactie met haar fans.

Casper Mooyman, Head of Marketing bij Domino’s Nederland: ‘Onze klanten hebben vaak de lekkerste en leukste ideeën voor nieuwe producten. Waarom zouden we hen niet eerder betrekken in het ontwikkelingsproces? Deze campagne biedt ons de mogelijkheid waardevolle inzichten op te halen en onze klanten te verblijden met een nieuwe Thick Shake smaak passend bij hun persoonlijke wensen. Daarbij is niets te gek: of iemand nu graag een Thick Shake Passievrucht of Thick Shake Pepperoni wenst: wij gaan graag aan de slag met de verdere ontwikkeling.’

Je kan je favoriete smaak tot en met 28 mei insturen. Op maandag 29 mei maakt Domino’s de meest ingezonden smaken bekend. Op deze smaken kan vervolgens een week lang worden gestemd. De winnende smaak is vanaf deze zomer verkrijgbaar bij Domino’s vestigingen in heel Nederland.

comments powered by Disqus