Versterkte klantenservice en meer gemoedsrust bij Stoer

Versterkte klantenservice en meer gemoedsrust bij Stoer
  • 28 mei 2024
  • Kel Koenen

Stoer Bikes introduceert twee nieuwe initiatieven om hun klantenservice te versterken en meer gemoedsrust te bieden aan hun klanten: een gratis bandenservice op locatie en een eigen fietsverzekering.

Als onderdeel van een proef in Amsterdam lanceert het merk een gratis bandenservice op locatie voor hun klanten. Tijdens deze pilotperiode zullen rijders van hun fietsen in de hoofdstad direct ter plaatse geholpen worden bij problemen zoals een lekke band, zonder extra kosten. Deze dienst is bedoeld om de zorg voor het onderhoud van fatbikes weg te nemen bij de fietsers. Bij een succesvolle pilot in Amsterdam is het merk van plan de service ook in andere steden aan te bieden.

'Met onze nieuwe gratis bandenservice willen we laten zien dat Stoer zich inzet voor niet alleen de kwaliteit van onze fietsen, maar ook voor de totale fietservaring van onze klanten', zegt Joeri Visser, oprichter van Stoer Bikes. De service wordt mogelijk gemaakt door Fulpra, waarbij cargobikes zijn omgebouwd tot mobiele reparatiebikes. Fietsers kunnen via de website van fatbikeservice.nl eenvoudig een afspraak maken. Een gespecialiseerde monteur komt dan op de afgesproken tijd en locatie om de nodige services uit te voeren, waardoor het ongemak van het naar een winkel of reparatiecentrum brengen van de fiets wordt weggenomen.

comments powered by Disqus