Topic: Customer Experience
Sparkcentral op Europese tour
  • 27 februari 2018
  • Redactie

Sparkcentral op Europese tour

Vanuit tech-mekka Silicon Valley heeft Sparkcentral het verdienstelijk gedaan op de Amerikaanse markt. Voor de ‘Belgische’ specialist in social media customer service is daarmee de tijd nu aangebroken om zijn vleugels in Europa verder uit te slaan. De 29-jarige oprichter van dit miljoenenbedrijf, Davy Kestens, deed recent onze hoofdstad aan en maakte in zijn overvolle schema tijd vrij voor CustomerFirst. 'Wij zijn de ACD voor messaging op schaal'.

Wat je voor juichende klanten moet doen
  • 16 februari 2018
  • Gerrit Piksen

Wat je voor juichende klanten moet doen

Het einddoel van customer experience is natuurlijk de ultieme klantervaring. Juichende fans die zo enthousiast over zijn dat ze het van de daken schreeuwen: dat willen wij allemaal. In onze ijver om dat bereiken (en ons gebrek aan mandaat op andere terreinen, waarover later meer) lopen we vaak te hard van stapel. Want CX begint toch echt aan de basis: gebruiksvriendelijke webpagina’s, heldere facturen, begrijpelijke handleidingen, enzovoorts. En ja, dat is niet zo sexy. Maar klantvriendelijkheid begínt organisatiebreed, van Sales tot Financiën, bij de basis. Heb je dat in orde? Dan kun je vervolgstappen maken en volgt de juichende klant vanzelf. Maar eerst: back to basics.

Maak 2018 een premium jaar!
  • 14 februari 2018
  • Niels Berndsen

Maak 2018 een premium jaar!

2018 begint lekker. De economie draait overuren, de werkeloosheid daalt en bijna overal zijn de verwachtingen hooggespannen. Dit geldt niet voor iedereen: de kloof tussen hogere en lagere inkomens blijft groot, in het buitenland nog meer dan in ons land. Ik schat lezers van dit blad eerder in als hoog dan laag inkomen (als dat niet voor jou geldt: excuus!). Dus doe ik een beroep op de bovenmodale groep: laat je geld rollen, koop premium! Waarom?


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven