Blue Field Agency spreidt vleugels
Marketingbureau Blue Field Agency neemt Totta Research, Totta data lab, Immense en Link Design over. Hiermee groeit de Amsterdamse organisatie naar eigen zeggen direct uit tot één van de grootste bureaus in Nederland op het gebied van data, design en technologie. Dit najaar verhuizen alle bedrijven naar één gezamenlijk pand in onze hoofdstad.
Het nieuwe Blue Field combineert vijf vakgebieden: (marketing)strategie, technologie, design, onderzoek en data science. ‘De tijd is rijp voor internationale groei om onze datagerichte servicepropositie verder te kunnen uitrollen’, meent Chief Strategy Officer Erik Klein Nagelvoort. Het kunnen overnemen van deze bureaus is volgens hem geen toeval, gezien de intensieve samenwerking die al geruime tijd bestaat. ‘Nu is de tijd om ook werkelijk samen te gaan en te bouwen aan de toekomst. De technologie die wij ontwikkelen stelt ons in staat om werkelijk invulling te geven aan onze ambitie: het verschil maken voor onze relaties.’
In april vorig jaar nam onderzoeksbureau Totta Research nog analytics-specialist CustomerPulse over.
- onderzoek
- internationale groei
- data science
- servicepropositie
- marketingstrategie
- overname
- Blue Field Agency