Joolz toont duurzame ambities en (in)perfecties van ouderschap
Joolz komt met een nieuwe campagne om haar duurzame ambities te tonen. Ook moet het merkverhaal verder worden verteld, waarbij Joolz ook durft om de mindere kant van ouderschap te laten zien.
De campagne 'What a ride' is het vervolg op de nieuwe merkidentiteit die eerder dit jaar aangekondigd werd en sluit naadloos aan op de missie van Joolz: to empower the new generation of parents. De online video die in tien verschillende landen te zien is, viert het ouderschap met al haar ups en downs en is gemaakt met behulp van ‘echte’ gezinnen vanuit de Joolz community.
De focus ligt voor het merk op hoe ze kan functioneren als verbindende factor tussen de huidige generatie ouders en wil daarbij een waarheidsgetrouwe weergave bieden van de wereld: één waarin het een uitdaging kan zijn om de juiste balans te vinden, diversiteit gevierd wordt en ouders streven naar gelijkheid en een betere wereld voor nieuwe generaties.
'We zijn een merk dat niet bang is om de soms rommelige kant van het ouderschap te belichten, want dat hoort er nu eenmaal bij. Wanneer je je comfortabel en evenwichtig voelt en beseft dat het allemaal niet perfect hoeft, wordt ouderschap een soort superkracht. We hopen dan ook dat onze doelgroep zich in de beelden herkent en door de campagne gesterkt wordt,' aldus Marketing en Brand Director Irene Muller.
CustomerFirst sprak eerder dit jaar nog met Karolin Nitzschke van Joolz over klantbeleving en klantcontact.Dat interview is in CustomerFirst 07 van dit jaar of hier terug te lezen.