CustomerFirst: Jaaroverzicht 2022
Het jaar is bijna voorbij, de lijstjes vliegen iedereen om de oren. CustomerFirst doet mee: dit waren onze populairste artikelen van 2022.
AH zomerkleding
Met stip op één: De nieuwe zomerkleding van Albert Heijn. Dat is nog eens Customer Engagement, boodschappen doen in de huisstijl. Dit was een mooi voorbeeld van klantbinding.
https://customerfirst.nl/nieuws/2022/07/albert-heijn-lanceert-zomerkledinglijn/index.xml
Wat verdien je eigenlijk?
Dit soort artikelen doen het in Nederland in iedere sector op ieder platform goed. Zo ook op CustomerFirst. Het salaris in de sector is nog steeds gespreksonderwerp, ook weer op het afgelopen KSF-congres. Ongetwijfeld zullen er hier meer artikelen over volgen.
https://customerfirst.nl/nieuws/2021/06/wat-verdien-je-als-medewerker-klantenservice/index.xml
Nieuwe betaalmogelijkheden
Meer mogelijkheden betekent meer Customer Service. Rabobank en Visa gingen een samenwerking aan en lanceerden samen een toekomstbestendige debetkaart. Veel clicks waren het gevolg.
Fraude?
Populaire berichten zijn niet altijd goede berichten, maar veel lezers waren nieuwsgierig naar de mogelijke fraude van een Belgisch callcenter.
Rechtzaak
Nog een vervelend nieuwtje voor een callcenter waar veelvuldig op is geklikt: de rechtzaak van de callcenter medewerker tegen zijn werkgever. Conclusie van de rechter was dat de 10 minuten voor de shift, die de werkgever eist dat de medewerker er al is, gewoon uitbetaald worden.
Klantvriendelijkste bedrijf
De race voor klantvriendelijkste bedrijf wordt ook dit jaar weer op de voet gevolgd door onze lezers. Zowel de aankondiging als het artikel met de winnaar werden goed gelezen. Rituals was de winnaar.
https://customerfirst.nl/nieuws/2022/04/wie-wordt-het-klantvriendelijkste-bedrijf/index.xml
https://customerfirst.nl/nieuws/2022/05/rituals-meest-klantvriendelijk-in-nederland/