CX Teamchallenge De Gouden Vink
Komende donderdag gaan elf teams aan de slag met een realistische case van VodafoneZiggo volgens de 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping van Milkymap.
Kees Kerkvliet is grondlegger van het customer journey-denken in Nederland. 'Hoe waardevol is het om op één dag de do’s en dont’s van Customer Journey Mapping mee te krijgen, een inhoudelijke teambuilding sessie te hebben met je eigen team én er misschien wel als eerste in de geschiedenis van KSF er vandoor te gaan met de prestigieuze prijs: De Gouden Vink?'
Sabine Oosterholt is bij VodafoneZiggo verantwoordelijk voor Journey & Process improvement. Haar team zorgt voor een inspirerend programma op het gebied van customer journeys en dagen de deelnemers uit om opgedane inzichten in de praktijk te brengen aan de hand van een echte case.
Ook Friederike Niehoff kijkt er naar uit om als jurylid deel te mogen nemen aan De Gouden Vink. 'Ik ben benieuwd naar de verschillende uitwerkingen van de cases. Door de multidisciplinaire samenstelling van de teams is dit een uitgelezen kans om van elkaar te leren.'
Voor de teams wordt het een dag vol inspiratie, verbinding en competitie. Naast meer te weten komen over customer journey mapping en de nieuwste trends in CX kunnen de teams ook nog eens als eerste ooit de Gouden Vink mee naar huis nemen.
Teams
- Language Institute Regina Coeli
- Dialog Group
- Blue Current
- a.s.r. (drie teams van verschillende afdelingen)
- Wengage
- KSF
- Concentrix + Webhelp
- VodafoneZiggo
- Bright6