Anywhere365 investeert in betere klantbeleving via AI
Pionier in klantenservicetechnologie Anywhere365 neemt Deepdesk over. Met hun AIx helpt het bedrijf bij het verbeteren van de klantervaring en communicatie door eigen AI-modellen als generatieve AI (GenAI) in te zetten.
Het AIx-platform van Deepdesk biedt een GenAI-tool voor chat-, e-mail- en spraakinteracties en voorziet klantenservicemedewerkers van realtime informatie tijdens gesprekken. De overname van Deepdesk versnelt Anywhere365's ambities voor AI-gedreven topprestaties in omnichannel-communicatie. Anywhere365 wil de klantervaring binnen diverse sectoren significant verbeteren door de kracht van AI te benutten bij complexe uitdagingen. Van gepersonaliseerde interacties tot het efficiënt oplossen van problemen, de Intelligent AI Assistant zal een cruciale rol vervullen bij het verbeteren van klantondersteuning en het stroomlijnen van interne en externe dialogen in alle functies.
Deepdesk zal de AI-innovatiehub vormen bij Anywhere365 om de Dialogue Cloud van Anywhere365 versterken, extra AI-waarde bieden aan klanten en versterking bieden op het gebied van verkoop, productontwikkeling en support. 'Nadat we de kans kregen om als partner samen te werken met Anywhere365 en te zien hoe onze technologieën naadloos op elkaar aansloten om een volledige suite van CX-technologieën aan te bieden, was het voor Deepdesk een eenvoudige keuze om onderdeel te worden van de Anywhere365-familie', vertelt Robbert Dijkstra, medeoprichter en CEO van Deepdesk. 'Door aan te sluiten, kunnen we ons richten op waar we het beste in zijn: het ontwikkelen van innovatieve en toonaangevende AI-oplossingen voor klantervaringen.'