12e Nationale CX Event: ‘Employee First, Customer Second’ op 23 mei

12e Nationale CX Event: ‘Employee First, Customer Second’ op 23 mei
  • 14 mei 2024
  • Kel Koenen

Volgende week donderdag 23 mei vindt het 12e Nationale CX Event plaats, met dit jaar ‘Employee First, Customer Second’ als thema. Het event, georganiseerd door NECXT, richt zich op de cruciale rol die medewerkers spelen in het creëren van optimale klantervaringen.

De focus ligt op hoe een organisatie door te investeren in haar medewerkers niet alleen het welzijn van het personeel verbetert, maar ook de klanttevredenheid en daarmee de bedrijfsresultaten positief beïnvloedt. Sprekers zijn onder meer Jeroen Schepers, Associate Professor aan de TU/e Eindhoven, die inzicht geeft in de meetbare rol van medewerkers in het creëren van klantbeleving. Daarna staat Hanneke Mulder, Strategic CX Lead bij Xerox, stil bij medewerkers als ‘R&D lab’ voor klantgerichte innovatie.

Frans Goenee, inspiratiemanager bij de Efteling, gaat dieper in op gastvrijheid binnen organisaties. Deelnemers kunnen vervolgens kiezen uit drie parallelsessies, waaronder ‘How to create alignment between CX and EX through engaging & incentivising employees’ door Ian Golding, ‘Triple 9 – medewerkergerichtheid in de praktijk van een groeiende onderneming’ door Monique Frey en Joris Heijltjes, en ‘Story Asking als basis voor een EX en CX gedreven transformatie’ door Nils Schmeling en David Savage.

CustomerFirst verloot twee toegangskaarten; stuur een e-mail met Nationaal CX Event 2024 in de onderwerpregel naar redactie@customerfirst.nl

In de middag geeft Ryanne van der Eijk, commissaris bij Easyjet en Krasnapolsky, een keynote over succesvol leidinggeven aan een mensgerichte transformatie en sluit Bob van Oosterhout, eigenaar van Heroes Den Bosch, het plenaire deel af met lessen uit de sportwereld en het belang van teamwork voor een ultieme klantbeleving.

Mis deze unieke kans niet om inzichten te verkrijgen en te leren van toonaangevende experts op het gebied van klant- en medewerkersbeleving.

In samenwerking met NECXT verloot CustomerFirst twee toegangskaarten voor het Nationale CX Event. Stuur om kans te maken een e-mail met Nationaal CX Event 2024 in de onderwerpregel naar redactie@customerfirst.nl. Uit alle inzenders trekken we twee winnaars.

comments powered by Disqus