Meer CX-oplossingen voor Avaya

Meer CX-oplossingen voor Avaya
  • 22 mei 2024
  • Kel Koenen

Avaya kondigde recent de acquisitie van Edify aan en integreert hiermee op AI gebaseerde customer journey orkestratie en workflowmogelijkheden in het Avaya Experience Platform (AXP).

Edify biedt no-code, cloud-native oplossingen. Door de integratie van zijn unieke bewerkmogelijkheden in AXP versnelt Avaya haar capaciteit om op maat gemaakte klantervaringen te leveren. Dit omvat task automation, journey orchestration en out-of-the-box CRM-connectors. Avaya blijft zich inzetten voor innovatie van CX-oplossingen met deze acquisitie.

'De acquisitie van Edify zorgt voor meer mogelijkheden binnen Avaya's Customer Experience-oplossingen, wat onze klanten meer opties biedt', zegt Alan Masarek, ceo van Avaya. 'Deze acquisitie laat zien dat investeringen in technologie, talent en ervaring om het momentum van ons bedrijf in de markt te versterken van groot belang voor ons zijn. Even belangrijk is de toevoeging van hooggekwalificeerd CX talent aan onze engineering-, product- en go-to-market-organisaties.'

De integratie van Edify's no-code orchestration engine in AXP stelt bedrijven in staat om snel en gemakkelijk de benodigde workflows te creëren en te implementeren. Dit verbindt hen met hun klanten, waardoor enterprise klantervaringen net zo eenvoudig worden als persoonlijke ervaringen. De workflows van Edify helpen gebruikers bij het leveren van volledig geautomatiseerde en ondersteunde customer journeys met een groot gebruiksgemak.

'Edify heeft altijd gestreefd naar het verleggen van grenzen in bedrijfscommunicatie, zowel binnen als buiten de traditionele contactcenters', stelt Tony Lama, ceo van Edify. 'Door deel uit te maken van het Avaya-team kunnen we deze missie op een ongekende schaal voortzetten en tegelijkertijd Avaya's ‘innovation without disruption’ strategie ondersteunen.'

comments powered by Disqus