Artikelen   
De toekomst van leren - koester talent
  • 11 October 2021
  • Sales BBP Media

De toekomst van leren - koester talent

Het opleidingenlandschap heeft zich de afgelopen tijd snel ontwikkeld. De vraag naar specifieke programma’s om talent sneller en beter te ontwikkelen, is groot. Corona is deels de aanjager van deze ontwikkeling, maar ook de toename van datadriven marketing speelt een rol. Oprichter en directeur van Beeckestijn Business School Hans Molenaar: ‘Ik voorzie dat in de toekomst het kennisontwikkelingstraject voor zowel jong, onervaren talent als ervaren professionals bij ons alleen maar groter zal worden. Zeker als de vooropleidingen niet beter op de praktijk zullen gaan aansluiten.’

Een tweede kans - No chance
  • 08 October 2021
  • Gastauteur

Een tweede kans - No chance

'It can take months to find a customer, and seconds to lose one'. Deze befaamde uitdrukking van de oud American Football coach Vince Lombardi is nu relevanter dan ooit. De pandemie zette de regels rondom customer service volledig op z’n kop. De klantbehoefte veranderde van de een op andere dag, maar toch werd er van organisaties verwacht dat zij onder de moeilijkere omstandigheden gewoon een optimale klantervaring bleven bieden, schrijft Jeff Nicholson, global leader of CRM strategy bij Pegasystems.

Van toekomstmuziek naar toegevoegde waarde
  • 20 September 2021
  • Sales BBP Media

Van toekomstmuziek naar toegevoegde waarde

Innovatie is de levensader van Koramic2Engage. De klantcontactleverancier anticipeert op de groeiende wens naar digitale oplossingen en deed al de nodige ervaring op met Natural Language Processing en Conversational AI. Er zijn uitdagingen om zulke nieuwe technieken in te zetten, maar het aantal toepassingen neemt toe en de voordelen ervan worden meer en meer duidelijk. ‘Als geen ander kunnen we inzicht bieden in de toegevoegde waarde van techniek’, zegt Stefaan Defever.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven