Artikelen   
NS: ‘Wij willen de reiziger persoonlijk begeleiden van deur tot deur’
  • 14 september 2018
  • Redactie

NS: ‘Wij willen de reiziger persoonlijk begeleiden van deur tot deur’

Nederlandse Spoorwegen kan terugkijken op een relatief rustige zomer, in termen van spoorperikelen. Ondanks de aanhoudende hitte in juli en augustus waren er – op de grote storingen op station Leeuwarden en Amsterdam Centraal na – geen grote aantallen gestrande treinen, geen spoorspattingen en ook de bovenleidingen hielden goed stand. Er kon dus vlot worden doorgereden; reizigers blij, NS blij. Het openbaar vervoerbedrijf mikt op zo comfortabel mogelijke reizen, met een hoofdrol voor mobiel.

Techy TravelBird  wil alles op alles zetten voor klantvertrouwen
  • 14 september 2018
  • Redactie

Techy TravelBird wil alles op alles zetten voor klantvertrouwen

Reisaanbieder TravelBird staat in de top drie van de lijst met Nederlandse organisaties die zijn gezegend met de beste ceo’s en werd vorig jaar nog genomineerd voor een Winning Workplace Award. En dat in slechts acht jaar bestaan. Maar niet alleen qua werkplek is de vakantieaanbieder vooruitstrevend: er wordt volop geïnvesteerd in technologische innovaties. Zo is onder meer een eigen voice assistant in aantocht.

Kloppend Hart - Center Parcs
  • 14 september 2018
  • Redactie

Kloppend Hart - Center Parcs

Een gek gezicht was het wel: tussen de etende gasten op badslippers, mensen met nat haar en een handdoek om hun lijf gewikkeld, praatte ik in het Grand Café van Center Parcs in Peer met Vlaming Wouter Lecok, vergezeld door pr officer Jackie van Buuren. Wij zakelijk gekleed, de gasten genietend van een welverdiende vakantie. Dat is echter precies de bedoeling achter de locatie van het contactcenter van Center Parcs, vertelt Lecok. 'Het is belangrijk dat iedereen met een smile op zijn of haar gezicht naar het werk gaat. Dat is het prachtige van dit contactcenter: lopend naar kantoor kom je genietende mensen en spelende kinderen tegen.'

BrainFirst #13 - Hoe het brein verborgen verleiders blootlegt
  • 25 juli 2018
  • Redactie

BrainFirst #13 - Hoe het brein verborgen verleiders blootlegt

Weten wat er in andermans bovenkamer omgaat, dat willen we allemaal wel. Immers, dan weet je ook iemands beweegredenen en kun je daar vervolgens op inspelen. Hoe utopisch het doorgronden van de psyche van de mens wellicht ook klinkt, er zijn wel degelijk ‘slimmigheidjes’ toe te passen. Om meer inzicht te krijgen in de werking van het brein in relatie tot (klant)gedrag, verzorgen verschillende neuro-experts op deze plek een minicollege. Ditmaal de hersenspinsels van Tom van Bommel, consumentengedragexpert en mede-eigenaar van Studio ST&T.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven