Artikelen   
[interview] Diana Janssen (DDMA) over het nieuwe opt-in: 'Dit maakt de regels duidelijker'
  • 31 mei 2021
  • Peter van Woensel Kooy

[interview] Diana Janssen (DDMA) over het nieuwe opt-in: 'Dit maakt de regels duidelijker'

Komende zomer 2021 wordt het opt-out systeem met het Bel-me-niet Register vervangen door een opt-in systeem. Dat maakt nogal wat los in de branche. Hoe reageer jij erop? Deel gerust je mening met de redactie van CustomerFirst. De derde vakgenoot die we hierover acht vragen stellen, is Diana Janssen, directeur van DDMA. 'De wet is een wake-upcall, laten we nu vooruitkijken.'

Valkthuis: binnen drie weken een eigen bezorgdienst
  • 21 mei 2021
  • Redactie

Valkthuis: binnen drie weken een eigen bezorgdienst

Toen in maart 2020 bleek dat de restaurants moesten sluiten, zette de familie Van der Valk binnen drie weken een eigen bezorgdienst op poten. Ook directeur Gert van der Valk (33) die meerdere vestigingen bestuurt, stapte in de auto om dinerboxen weg te brengen. Ondanks de crisis bouwt de familie door aan meer hotels in binnen- en buitenland en met het oog op wat mogelijk het nieuwe normaal wordt, past het concern razendsnel het aanbod op de zakelijke en particuliere markt aan.

[interview] Arjen van Eeuwen (DMCC) over het nieuwe opt-in: ​'Ik zie de toekomst positief'
  • 17 mei 2021
  • Peter van Woensel Kooy

[interview] Arjen van Eeuwen (DMCC) over het nieuwe opt-in: ​'Ik zie de toekomst positief'

Komende zomer 2021 wordt het opt-out systeem met het Bel-me-niet Register vervangen door een opt-in systeem. Dat maakt nogal wat los in de branche. Hoe reageer jij erop? Deel gerust je mening met de redactie van CustomerFirst. De tweede vakgenoot die we hierover nader spreken, is Arjen van Eeuwen, ceo van de DMCC Group. Arjen heeft jarenlange ervaring als auditor en compliance consultant en beantwoordt verhelderend onze acht vragen. ​'Ik zie de toekomst positief.'

EVBox bereidt zich met 360-graden klantbeeld en verbeterde processen voor op groei
  • 03 mei 2021
  • Redactie

EVBox bereidt zich met 360-graden klantbeeld en verbeterde processen voor op groei

[branded content] Al sinds 2010 ontwikkelt en levert EVBox laadpalen en laadsoftware voor elektrische auto’s. Het Amsterdamse bedrijf is een absolute voorloper op dit gebied. Inmiddels is EVBox Europees marktleider, met meer dan 250.000 geïnstalleerde laadpunten wereldwijd en 750 medewerkers in negen landen. De razendsnelle ontwikkeling van het elektrisch rijden zorgt natuurlijk ook voor een versnelling van de benodigde infrastructuur.

[interview] Thijs Kiemeneij (Teleperformance) over het nieuwe opt-in systeem
  • 30 april 2021
  • Peter van Woensel Kooy

[interview] Thijs Kiemeneij (Teleperformance) over het nieuwe opt-in systeem

Komende zomer 2021 wordt het opt-out systeem met het Bel-me-niet Register vervangen door een opt-in systeem. Dat maakt nogal wat los in de branche. Hoe reageer jij erop? Deel gerust je mening met de redactie van CustomerFirst. Als eerste negen vragen aan vakgenoot Thijs Kiemeneij (foto) over de kwestie. 'Als Teleperformance zijn we blij met de invoering van het opt-in systeem. Outbound koud bellen is echt niet meer van deze tijd.'


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven