Artikelen   
Avaya OneCloud CCaaS maakt enterprise-waardig contact center toegankelijk voor elk bedrijf
  • 12 april 2021
  • Redactie

Avaya OneCloud CCaaS maakt enterprise-waardig contact center toegankelijk voor elk bedrijf

[branded content] Het coronavirus, en de impact die het heeft gehad op kantoorwerk, heeft het belang van bedrijfsflexibiliteit nog maar eens onderstreept. Dit geldt des te meer voor contact centers en de agents die daar werkzaam zijn. Zij moeten hun dagelijkse verantwoordelijkheden combineren met het leveren van een superieure klantervaring. Dit terwijl ze werken vanaf verschillende locaties en op apparaten met soms matige verbindingen.

Heel anders maar eigenlijk hetzelfde
  • 12 april 2021
  • Redactie

Heel anders maar eigenlijk hetzelfde

[branded content] Het hele bedrijf grotendeels omgooien naar telemarketing werd de redding voor Roscom Promotie. 'Praktisch ons hele bedrijf draaide om onderscheidende fieldmarketing aan huis, met pop-up stores en mobiele units. Dat ondersteunden we met een kleine afdeling telemarketing, die al met Steam-connect werkte, en in 2020 is dat volledig omgedraaid. Aan de ene kant lijkt het heel anders, aan de andere kant past het perfect bij ons bedrijfs-DNA.'

Retailbranche blijft achter op gebied van customer experience-strategie
  • 01 maart 2021
  • Peter van Woensel Kooy

Retailbranche blijft achter op gebied van customer experience-strategie

NTT, een global opererende technology services provider, publiceert zijn Retail Guide to the Global Customer Experience Benchmarking Report. Daaruit blijkt dat de retailbranche achterloopt op het gebied van customer experience in vergelijking met andere sectoren. Terwijl 70,5 procent van de onderzochte organisaties een verbeterde CX noemt als 'de belangrijkste factor voor hun digitale transformatie.'

Kloppend Hart - Intergamma
  • 19 februari 2021
  • Mente Weijer

Kloppend Hart - Intergamma

Als je de berichtgeving over de drukte bij bouwmarkten mag geloven, sloeg heel Nederland massaal aan het klussen tijdens de eerste lockdown in maart. Ook bij Gamma en Karwei was het een drukte van jewelste vertelt Francien Folkerts, Manager Klantenservice bij Intergamma. Dit is het bedrijf dat samen met VANAD Group de klantenservice voor Karwei en Gamma Nederland en België verzorgt. Met bijna een miljoen contacten vorig jaar, was het alles behalve rustig op het klantcontactcenter van deze bouwmarkten.

Tempo-Team maakt tempo met digitale assistentie
  • 17 februari 2021
  • Mente Weijer

Tempo-Team maakt tempo met digitale assistentie

Een snellere en betere match door het grondiger inzetten van data voor de klant én de kandidaat: Tempo-Team zit middenin een verregaande digitale transitie. Door het gebruik van de ‘Jobbot’ kan het uitzendbureau binnen één dag geschikte kandidaten voorstellen aan klanten die op zoek zijn naar nieuw talent. Mariël Tiemersma, Manager Tempo-Team Online, praat ons hierover bij. ‘Niet alleen de wens van de klant staat bij deze nieuwe ontwikkeling centraal; ook naar de wensenlijst van de kandidaten wordt goed gekeken.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven