Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant van Gartner

Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant van Gartner
  • 29 juni 2015
  • Redactie

Interactive Intelligence is door Gartner voor de zevende opeenvolgende keer in het ‘Leaders Quadrant’ geplaatst van het 2015 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure-report. De organisatie levert software en cloudservices voor collabaration, communications en customer engagement. ‘Ruim 20 jaar geleden zijn we begonnen met het bouwen van een all-in-one communicatieplatform voor het contactcenter’, zegt Don Brown, oprichter en CEO van Interactive Intelligence.

Brown vervolgt: ‘Het geeft voldoening om te zien dat onze visie is bevestigd nu de meerderheid van de contactcenters vandaag de dag opteren voor een oplossing van één leverancier waardoor het onderhoud eenvoudiger wordt en de kosten lager zijn. Maar wij blijven vooruitkijken, hebben een nieuwe visie voor het nog verder verbeteren van ons aanbod. Die is gebaseerd op multi-tenant cloud services en versnelt het effect op de bedrijfsvoering door een veel snellere installatie en een veel grotere, gepersonaliseerde klantervaring. Dus wie zoekt naar een oplossing in huis, in de cloud of een combinatie van beide: wij zullen doorgaan met innoveren zodat contactcenters hun investeringen in customer engagement kunnen omzetten in consistentere bedrijfsresultaten.’

Compleetheid van visie
Het Gartner-rapport geeft een analyse van de leveranciers op basis van compleetheid van visie en het vermogen om deze visie ook uit te voeren. Het rapport is onderdeel van de Interactive Intelligence Customer Engagemant newsletter.


comments powered by Disqus