Cynthia Mak winnaar CCMA Awards – Manager of the Year 2021
Cynthia Mak is tijdens de CCMA Awards uitgeroepen tot Manager of the Year 2021. De Manager Customer Care bij Talpa Network liet daarmee medefinalisten Barbara de Koning Gans (Rabobank), Gitta Hoeks (Zilveren Kruis Achmea) en Ramond Leenders (GGD Regio Utrecht) achter zich.
Mak was zelf vooral blij, verrast en een beetje sprakeloos. Met de prijs wordt Mak het komende jaar ambassadeur voor klantcontact. ‘In die rol wil ik motiverend en inspirerend zijn’, zegt Mak daarover. Ze heeft zelf alle facetten van het klantcontact doorlopen van bijbaantje tot shiftleader en nu de manager van een grote afdeling. De doelstelling van Mak in de toekomst is dat in het algemeen de prestige van het klantencontact een enorme vlucht omhoog neemt.
Juryvoorzitter Maarten Vader, winnaar van de prijs in 2017, sprak over een bijzondere prestatie, waarin Mak liet zien zich staande te houden in een commerciële organisatie, maar toch duidelijke doelstellingen presenteert voor klant en medewerkers en deze ook realiseert.
De Contact Center Manager of the year Award (CCMA) is een prestigieuze titel. Vorig jaar werd de titel niet vergeven, maar twee jaar geleden won Mirjam van den Berg, die dit jaar tot de jury behoorde. Het evenement werd georganiseerd door de CCMA en hoofdsponsor Yource. De partijen hebben zich ingezet om op een verantwoorde manier ‘op afstand’ deze show te organiseren, waarin de manager en de mens erachter centraal staan. Het werd een hybride event waarbij iedereen vanuit huis mee kon kijken of vanuit één van de zes Coronaproof ‘hubs’ georganiseerd door de sponsoren.
Foto: Isa Appel/Yource