1850 Contact Center wordt Contact4You
1850 Contact Center verandert haar naam naar Contact4You. De naamsverandering is onderdeel van de transformatie die het bedrijf voor de zomer van 2021 heeft ingezet, met als doel om opdrachtgevers op meer kanalen te ondersteunen bij contact met klanten.
De serviceportofolio is uitgebreid en geeft opdrachtgevers naast dienstverlening via de telefoon en e-mail ook de mogelijkheid verschillende digitale kanalen zoals WhatsApp, chat en Facebook Messenger te integreren in de contactmogelijkheden voor klanten. Jaarlijks helpt Contact4You meer dan 1 miljoen mensen verder in hun klantreis.
Algemeen directeur Sandra Ursem: 'Of je als consument nu belt, een site bezoekt, appt of via een social kanaal contact zoekt met een bedrijf. Je wilt er zeker van zijn dat je overal het goede antwoord kunt vinden op je vraag. Toch blijkt dit in de praktijk vaak lastig te organiseren voor ondernemingen. Klantcontact is meer dan eens verdeeld over verschillende teams en afdelingen. Contact4You geeft opdrachtgevers de mogelijkheid om alle kennis samen te brengen op een plek en hiermee vrijwel ieder gewenst kanaal te voorzien. Dit betekende voor ons als bedrijf ook een verschuiving van kanaalexpert naar een echte contactpartner voor onze opdrachtgevers.'
De transformatie en de uiteindelijke naamsverandering is het resultaat van vele gesprekken die Sandra Ursem en haar team sinds vorig voorjaar heben gevoerd met consumenten en opdrachtgevers.