Save the date

Save the date
  • 1 augustus 2024
  • Sales BBP Media

Hét congres voor ambitieuze professionals in klantcontact

Het CustomerFirst Congres is het toonaangevende evenement voor professionals op het gebied van klantcontact, klantenservice en klantervaringen. Ontdek de nieuwste trends, technologieën en best practices om klantervaringen te optimaliseren en bedrijven en organisaties naar een hoger en slimmer niveau van klantcontact te tillen.

Sluit aan bij vakgenoten en experts op donderdag 3 oktober 2024 voor inspirerende keynotes, inhoudelijke sessies én veel netwerkmogelijkheden.

"Toekomst van klantcontact: technologie en empathie in perfecte balans"

In een snel veranderende wereld waar technologie, kunstmatige intelligentie en digitalisering een centrale rol spelen, blijft de menselijke touch cruciaal voor klanttevredenheid. Dit jaar richt het CustomerFirst Congres zich op het vinden van de perfecte balans tussen technologische innovatie en persoonlijke interactie.

>> Bestel tickets
>> Sprekers

comments powered by Disqus