Online drogisterijen beloven verbetering klantenservice

Online drogisterijen beloven verbetering klantenservice
  • 12 september 2024
  • Kel Koenen

De eigenaar van de webwinkels voordeeldrogist.eu en superdrogist.com zegt toe de beschikbaarheid van de producten op de website juist te vermelden, te zorgen dat alleen producten die direct leverbaar zijn besteld kunnen worden en de klantenservice te verbeteren.

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) had eigenaar Topcommerce hierop aangesproken. Topcommerce verkoopt via deze webwinkels verschillende drogisterijproducten. De ACM ontving meldingen over leveringsproblemen bij deze webwinkels en slechte bereikbaarheid van de klantenservice. De ACM zal de komende tijd deze webwinkels en hun klantenservice blijven controleren.

Naar aanleiding van de meldingen over de slechte levering en slechte service van de webwinkels voordeeldrogist.eu en superdrogist.com is de ACM in gesprek gegaan met eigenaar Topcommerce. Topcommerce zegt toe het bestellingensysteem zodanig aan te passen, dat alleen producten die direct leverbaar zijn besteld kunnen worden. Ook zal hij de bereikbaarheid en de bezetting van de klantenservice verbeteren.

Het consumentenprogramma BOOS besteedde eerder ook al aandacht aan deze webwinkels. De ACM blijft deze webwinkels de komende tijd kritisch volgen, onder andere aan de hand van meldingen van consumenten bij ACM ConsuWijzer.

comments powered by Disqus