Hoe zet je de transformatie in naar een klantgerichte organisatie? #spon
De waarde van loyale klanten is inmiddels evident. Organisaties gebruiken tegenwoordig dan ook diverse methodes om hun customer experience naar een hoger niveau te tillen. Customer Journeys, NPS, CEM Teams, alles wordt uit de kast voor een betere klantbeleving. Voor duurzame resultaten op dit gebied is er echter meer nodig. De organisatie zal moeten transformeren naar een klantgerichte organisatie.
Het bouwen van een klantgerichte cultuur
Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Allerlei methodes worden uit de kast getrokken om de beleving van klanten te verbeteren. NPS, Customer Journey Mapping, Klanttevredenheidsonderzoeken, alles wordt geprobeerd, maar de resultaten vallen vaak tegen. Dit komt omdat er één stap wordt overgeslagen. Juist die stap is cruciaal in het bouwen en het behouden van een klantgericht bedrijf. Die stap is het bouwen van een klantgerichte cultuur.
Morgan Thomas & Sydney Brouwer delen tijdens een clinic op 10 mei hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie inzet.
In de clinic komt het volgende aan bod:
• Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.
• Wat zijn de elementen van een klantgerichte cultuur?
• Hoe je klantgerichtheid kan stimuleren en faciliteren.
• Hoe bedrijven als het bekende Pulitzer Amsterdam, AFAS, Disney en Carglass elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.
• Concrete, direct toepasbare stappen die jij kan zetten om jouw organisatie in beweging te krijgen.
Over de sprekers
Deze clinic wordt gegeven door Sydney Brouwer, spreker en auteur over klantgerichtheid en docent bij Beeckestijn Business School. Samen met Morgan Thomas, partner van Great Performance Group en expert op het gebied van transformatie. Morgan komt uit Zuid-Afrika. Deze clinic zal dan ook gedeeltelijk in het Engels gegeven worden.
Aanmelden
Kom op vrijdag 10 mei 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 uur tot 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, in Leusden. Let op! Deze clinic wordt deels in het Engels gegeven. Meld je nu gratis aan.
Over Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie en customer management professionals. We combineren strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen, incompanytrajecten en traineeships.
Noot: dit artikel verschijnt op initiatief van een commerciële partner van CustomerFirst. De redactie is niet bij de totstandkoming betrokken.