Impact maken met echt klantgerichte campagnes #spon
Hoe kun je het verwachtingsniveau van je kopers overtreffen? Marketeers zijn continu op zoek naar het ultieme campagne idee. Iets waarmee je met kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt en waarmee jouw merk zich kan onderscheiden van de rest.
En… waarmee je (potentiele) kopers een fantastische koop beleving geeft.
Het succes van campagnes is helaas niet altijd te voorspellen, maar je kan met zekerheid zeggen dat de behoefte van jouw klant het uitgangspunt zou moeten vormen. De klant centraal, met een gepersonaliseerde boodschap.
Het idee is niet nieuw maar de tools, middelen voor de uitvoering daarvan veranderen continu: Hoe zet je alle beschikbare data in om je kopers beter te bedienen? Hoe personaliseer je effectief de communicatie naar jouw doelgroep? Wat verandert er in gedrag en behoefte van kopers? Hoe hou jij de ontwikkelingen bij? En wat te denken van je sales collega’s?
Beeckestijn Business School organiseert de gratis clinic ‘Impact maken met echt klantgerichte campagnes’ met Mariëlle Meijwes op vrijdag 29 maart van 13:00 - 15:00 uur in Leusden.
Wat kun je verwachten?
In deze clinic neemt Mariëlle Meijwes je mee in hoe je het verwachtingsniveau van je kopers kan overtreffen met echt klantgerichte campagnes. Aan de hand van sprekende voorbeelden en best practices delen we tips en onze ervaringen. We gaan praktisch aan de slag met jouw marketing of campagne uitdaging. Met de 5 stappen uit de Design Thinking methode werken we naar prototypes toe die de basis zijn voor jouw écht klantgerichte campagne. Durf jij het aan?
Voor wie is deze clinic interessant?
Deze masterclass is voor B2C en B2B marketeers en bedoeld om vol met inspiratie met je eigen campagne aan de slag te gaan.
Aanmelden
Kom op vrijdag 29 maart 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 uur tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Meld je nu gratis aan.
Over Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie en customer management professionals. We combineren strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen, incompanytrajecten en traineeships.
Noot: dit artikel verschijnt op initiatief van een commerciële partner van CustomerFirst. De redactie is niet bij de totstandkoming betrokken.