Kleed je collega’s en relaties aan in stijl
Veel bedrijven hebben medewerkers in de buitendienst. Ze komen op allerlei plekken en zijn daar het visitekaartje van hun bedrijf. Dan is het natuurlijk prachtig als ze kunnen rondlopen in een degelijke jas die de klasse van hun bedrijf uitstraalt. Met een vakkundig bedrukte jas kun je daar heel makkelijk voor zorgen!
Zeker als je kiest voor een leverancier die alleen maar werkt met de betere merken, zoals Regatta, Slazenger en Lemon & Soda. Merken waarin iedereen graag gezien wil worden en waarin je altijd goed voor de dag komt. Daarbij maakt het niet uit welk werk je buiten de deur doet, want er is voor elk soort werk wel een geschikte jas te vinden: van een stevige werkjas tot een sportieve trainingsjas of stoere zeiljas. Precies in de juiste maat, dus heerlijk om te dragen, vooral in de herfst of winter als het buiten guur kan zijn. Ook als je op zoek bent naar passende relatiegeschenken is jassen bedrukken in de juiste maten natuurlijk een origineel idee. Terwijl de ontvanger rondloopt in een piekfijne jas, maakt hij meteen goede reclame voor jouw bedrijf! Hoe mooi wil je het hebben?
Da’s pas een jas!
Een jas is best wel persoonlijk. En dan bedoelen we niet dat er veel verschillende maten zijn, omdat de een nu eenmaal langer, korter, dikker of dunner dan de ander is. Ook gaat het niet over de keuze tussen een dames- of herenjas. Maar een jas moet wél goed bij de stijl en de werkzaamheden van de drager passen. Als je elke dag in weer en wind de deur uitgaat, wil je een jas die comfortabel zit en waarin je je lekker op je gemak voelt. Een jas die aansluit bij wie je bent: sportief of klassiek, bescheiden of juist opvallend. Gelukkig spelen sommige online leveranciers van bedrukte jassen daar uitstekend op in en kun je er kiezen uit een brede collectie jassen in allerlei stijlen, kleuren en materialen. Denk bijvoorbeeld aan een praktische softshell jas, een warm gewatteerde jas voor najaar en winter of een trendy lichtgewicht regenjas. Meestal zijn die jassen er ook in verschillende prijsklassen. Dat kan te maken hebben met de merknaam, de gebruikte materialen en de afwerking. De kans dat je in één keer voor al je medewerkers en/of relaties slaagt is hierdoor een stuk groter en dat maakt het kiezen een heel stuk makkelijker! Tip: ga hoe dan ook in zee met een aanbieder die kwaliteit garandeert, of je nu een basismodel of een premium model op het oog hebt.
Zorg dat je gezien wordt!
Als je een jas wilt laten bedrukken, heb je vaak meer mogelijkheden dan bij andere promotionele artikelen, zoals een pen of een drinkbeker. Op allerlei manieren kun je je merk of boodschap laten zien. Zo kun je een bedrukking groot op de achterkant van de jas aanbrengen, maar ook iets subtieler aan de voorkant op de borst of op de mouwen. Bovendien zijn er verschillende druktechnieken, zodat je op elk materiaal altijd de mooiste opdruk krijgt. Denk bijvoorbeeld aan zeefdruk, transfertechniek of full colour sublimatie. Je kunt dit bij de betere aanbieders per jas selecteren en aangeven. Daarbij is het natuurlijk een pluspunt als jouw leverancier een eigen drukkerij heeft. Dan weet je namelijk zeker dat jouw hele bestelling van dezelfde hoge kwaliteit is. Ook is er meer controle over het hele productieproces. Zo kun je snel een sample ontvangen, zodat je vooraf al ziet wat je kunt verwachten.
Online bestellen: een en al gemak
Je bestelt je jas op je gemak vanachter je laptop via een online tool. Kleur, grootte en plaats van de opdruk, aantal stuks, materiaal, leverdatum en dergelijke voer je allemaal eenvoudig in. Dan nog even je logo of afbeelding uploaden en na akkoord op de digitale drukproef kan de productie van start. In principe kun je bedrukte jassen bestellen in elke gewenste oplage, al krijg je bij grotere aantallen wel meer korting. Vraag ook of jouw leverancier de bedrukte jassen voor je op voorraad kan houden en op afroep kan leveren. En vergeet niet om een eigen account aan te maken. Dan heb je alle bestelgegevens bij de hand, wat weer prettig is als je wilt bijbestellen.
Dit artikel verschijnt op initiatief van valantic | Afbeelding: 123RF