Podcast #15: Lars van Wieren
Lars van Wieren is oprichter van Starred.com. Hij is dit bedrijf gestart uit frustratie over hoe er met klanttevredenheidsonderzoek wordt omgegaan: vaak zijn surveys bijzonder klantonvriendelijk (het invullen van deze enquête kost 25 minuten van uw tijd en bestaat uit slechts 83 vragen) en wordt er nauwelijks nog wat gedaan met de verkregen feedback. Dat moest anders, vond Van Wieren. Sydney Brouwer interviewde hem voor de 'Over Klanten Gesproken'-aflevering van deze week.
Aan bod komen onder meer de grootste frustraties die klanten hebben met betrekking tot KTO's en hoe je daar als bedrijf mee om kunt gaan. Ook deelt Van Wieren zijn visie over wat de toekomst van klantenfeedback gaat brengen. Zorg dat je de juiste feedback krijgt, zonder dat klanten je irritant gaan vinden. Luister de aflevering hieronder.
Shownotes bij deze aflevering.
- KTO
- Lars van Wieren
- podcast
- enquête
- klantenfeedback
- Sydney Brouwer
- Starred.com
- klanttevredenheidsonderzoek
- survey
- Over Klanten Gesproken