CustomerFirst 04-2023

CustomerFirst 04-2023
  • 2 mei 2023

Een droom van een klantenservice. Webwinkel Cloudpillo groeit als kool en won onlangs tijdens de Shopping Awards de prijs voor Starter van het Jaar. Hun geheim: het voeren van een excellente klantenservice. Een gesprek met de jonge oprichters Jens en Lars over die strategie.

Verder kijken we in CustomerFirst nummer 4 opnieuw naar ChatGPT, want de ontwikkelingen nemen steeds extremere vormen aan. OpenAI is niet meer weg te denken, ook al  is de hype nog jong. Gaat de technologie uiteindelijk banen kosten in klantcontact? Daarnaast schrijven we over vijf cruciale CX-metrics én basis-statistiek die iedereen zou moeten kennen en hebben een overzicht van alle podcast over klantcontact.

Voor de rubriek TalenFirst spreken we met Pim Kuijer, digitale kanalen manager bij Unigarant en staan ook stil bij het 10-jarig bestaan van de Autoriteit Consument & Markt (ACM): consumenten eerst! Daarnaast nog veel meer artikelen, interviews én de grensverleggende columns van Nienke Bloem, Friederike Niehoff, Anders Jansen en Niels Berndsen.