


Zoom en Mitel lanceren AI-gedreven hybride communicatieoplossing

Klarna blokkeert bijna half miljoen kredietaanvragen van niet-geverifieerde consumenten

Transcom zet koers naar net-zero

Salesforce lanceert marktplaats voor AI-agents

AI-tool visualiseert en optimaliseert klantreizen

Inschrijving geopend voor EMAS Battle of the Agencies 2025

Mobiel bankieren blijft groeien: ING zet in op klantgemak

Nationale Klantcontact Week 2025: focus op verbinding en waardering

Jong talent in klantcontactsector krijgt podium

ETB en CBMK bundelen krachten voor geïntegreerde klantbeleving

Rapport: AI neemt in 2030 tweederde van het werk over

Microsoft zet AI-agents in voor interne en externe klanten

Albert Heijn introduceert Buurt Bezorgbundel voor duurzamere bezorging

Aanbieder alarmsystemen compenseert senioren na ingrijpen ACM

Amazon lanceert Alexa+

AI-communicatie evolueert: van 'sexy' chatbots tot eigen protocollen
