


i-mens wint Gouden Giraf

Onderzoek: weerstand onder medewerkers grootste uitdaging voor AI-gebruik

Nederland loopt miljarden mis door trage AI-adoptie

Nationaal CX Event 2025 zet deelnemer centraal

Restaurantloyaliteit: 77% keert binnen een jaar terug

Geavanceerd AI-systeem voor geautomatiseerde klantenservice

Onderzoek: 80% van werknemers herkent diversiteitsbeleid niet

Driekwart vindt dat werkgevers meer moeten doen voor gendergelijkheid

DDMA zoekt contactcenters voor vierde editie Telemarketing Benchmark

Onderzoek: Vrouwen betalen rekeningen vaker op tijd dan mannen

Zoom en Mitel lanceren AI-gedreven hybride communicatieoplossing

Klarna blokkeert bijna half miljoen kredietaanvragen van niet-geverifieerde consumenten

Transcom zet koers naar net-zero

Salesforce lanceert marktplaats voor AI-agents

AI-tool visualiseert en optimaliseert klantreizen

Inschrijving geopend voor EMAS Battle of the Agencies 2025
