Aspect lanceert ‘Ask a CFO’-programma
Aspect Software introduceert ‘Ask a CFO’. Door middel van dit nieuwe programma helpt de softwareleverancier bedrijven hun verouderde ACD contactcenters naar de cloud te brengen.
‘Ask a CFO’ is in de basis ontworpen om de migratie van ACD’s naar een modern customer engagement center in de cloud te vereenvoudigen. Volgens de softwareleverancier kunnen klanten hierdoor time-to-value versnellen, sneller de nieuwste technologie adopteren en hun bedrijf positioneren om ook op lange termijn succesvol te blijven.
Clouddoolhof
Bob Krakauer, executive vice president en Chief Financial Officer bij Aspect Software, geeft aan dat de gedachte achter ‘Ask a CFO’ heel eenvoudig is. ‘De economische belofte van op OPEX (operationele kosten) gebaseerd cloudgebruik is vaak lastig te kwantificeren, terwijl goede corporate governance een duidelijke businesscase vereist.’ Zelf was Krakauer nauw betrokken bij de eigen businesscase analyses van de softwareleverancier bij de overstap naar cloud computing. ‘Dus wie is beter in staat om klanten door het clouddoolhof van vaak verwarrende en onaantrekkelijke prijsmodellen te leiden dan een Chief Financiel Officer die dit al uitgebreid bij de hand heeft gehad?’, klinkt het zelfverzekerd.
Het nieuwe programma geldt zowel voor via Aspect Hosted geleverde Unified IP 7.3, als voor cloud contactcenteroplossing Zipwire. De promotieactie is op basis van een driejarige contractperiode. Klik hier voor meer informatie.