Nieuw: Groo van Integron en Mopinion
Groo geeft antwoord op de groeiende vraag naar voortdurende klantenfeedback, prijst onderzoeksbureau Integron deze nieuwe dienst aan. De service is ontstaan uit een samenwerking met Mopinion en leidt volgens de bedenkers tot een positieve gedragsverandering van medewerkers.
Uitgangspunt van Groo is dat de acties die volgen op basis van de verzamelde feedback, centraal staan. Doordat feedback direct wordt teruggekoppeld krijgen medewerkers in de organisatie gelijk inzicht in wat de klant van de dienstverlening vindt. ‘Wij geloven in inzicht en het verbeteren van relaties, in plaats van alleen achter een dashboard op de knoppen drukken’, licht Groo-oprichter Arjen Maliepaard de nieuwe dienstverlening toe. ‘Mede om die reden werken wij met zogenaamde loops. Zo buigen we met onze medewerkerloop een negatieve klantervaring direct om tot een positieve klantbeleving.’
Aanvullend vertelt Maliepaard dat de organisatieloop gericht is op ‘gestapelde’ klantfeedback die leidt tot verbetering op lange termijn. Als manager kun je tevens gecontroleerd acties uitvoeren om teamprestaties te verbeteren middels closed-loop-feedback. ‘Alles om een winnend team te creëren.’