HMS Contact Centers opent vestiging in Amsterdam

HMS Contact Centers opent vestiging in Amsterdam
  • 13 juli 2015
  • Redactie

Het van oorsprong Bossche contactcenter, HMS Contact Centers, heeft een vestiging geopend in Amsterdam. De vestiging in Mijdrecht komt hiermee te vervallen. Door de oplopende vraag naar meerdere vreemde talen vanuit klanten, hoopt HMS in Amsterdam de juiste medewerkers te vinden. Als eerste zal de afdeling HMS Customer Care zich hier gaan vestigen.

Tweeëntwintig jaar geleden begon HMS als een contactcenter voor de zakelijke markt. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een full service customer-contactcenter. Naast de vestigingen in Nijmegen en Den Bosch had HMS Customer Care een dependance in Mijdrecht. Die vestiging is inmiddels verhuisd naar het nieuwe pand aan ’t IJ in hartje Amsterdam, waar meer ruimte is voor uitbreiding op de afdeling.
Het monumentale pand aan de Van Diemenstraat, op loopafstand van het Centraal Station, heeft een oppervlakte van ruim 250 m2 en biedt HMS ruimte om te groeien. De organisatie biedt naast Customer Care ook outbound telemarketing voor de zakelijke en particuliere markt. Op de nieuwe vestiging wordt begonnen met inbound klantenservice.

La Place, Claudia Sträter
HMS Customer Care is opgericht in 2012 en verzorgt de klantenservice voor onder andere La Place, Perfetti van Melle en Pit&Pit. Inmiddels zijn er vele andere merken toegevoegd aan de portefeuille zoals Claudia Sträter, De Telegraaf en Xximo.
HMS Customer Care is een onderdeel van HMS N.V. (voorheen Holcom), de holding waar ook HMS Contact Centers, H4C, Customized en IZO Tekst en Vertaalservice onder vallen. Vanaf 1 juli 2015 is de holdingnaam Holcom officieel gewijzigd naar HMS N.V.




comments powered by Disqus