Klant centraal in Rabo Bankieren App

Klant centraal in Rabo Bankieren App
  • 20 augustus 2015
  • Redactie

Rabobank lanceert 10 september haar vernieuwde Rabo Bankieren App. Hiermee kunnen klanten onder andere met één druk op de knop een chatgesprek starten met een lokale Rabobankadviseur, of via telefoon of e-mail contact opnemen met de bank.

De nieuwe applicatie heeft een volledig nieuw ontwerp en een andere manier van navigeren. In het startmenu is niet alleen de klant zichtbaar met een door de klant zelf te maken profiel, ook ziet hij de naam en foto van de bankadviseur in kwestie. ‘Met onze hernieuwde app bieden we zowel onze zakelijke als particuliere klanten een persoonlijke omgeving om hun bankzaken eenvoudig te regelen’, stelt Ron Droste, directeur Particulieren en Private Banking bij Rabobank.

Co-creatie
Bij het aanmaken van een profiel kunnen klanten onder andere hun rekeningen een eigen naam geven, bijvoorbeeld 'boodschappenrekening' of 'wereldreisspaarpot'. Ook kunnen incasso’s gemakkelijk worden teruggeboekt en is het voor ondernemers eenvoudig gemaakt om een tweede handtekening te zetten.

Rabobank ontwikkelde de verbeterde app in samenwerking met 1.500 klanten.

comments powered by Disqus