Yarden zet in op online personalisatie
Yarden is recent gestart met BlueConic van GX Software. Door middel van dit customer data platform kan de uitvaartorganisatie klanten op haar website leren kennen en herkennen.
Beter inspelen op de persoonlijke behoefte van (online) klanten is waar Yarden op uit is. Het uitvaartbedrijf verwacht dit met BlueConic te kunnen realiseren. Een bezoeker die bijvoorbeeld al een uitvaartverzekering heeft afgesloten, heeft er geen behoefte meer aan om zijn premie te berekenen. Door deze klant te herkennen, kan de premieberekening worden vervangen door de klant uit te nodigen om zijn uitvaartwensen gedetailleerd vast te leggen. Serge Evers, directeur Uitvaartverzekeringen, vult aan: ‘Yarden wil graag iedere klant een juiste ervaring aanbieden en een persoonlijke dialoog aangaan. Met BlueConic kunnen we de optimale klantervaring aanbieden.’
Eerder dit jaar vernieuwde het uitvaartbedrijf reeds haar website, die draait op het CMS van leverancier GX Software (XperienCentral, red.).