Klantdata verzamelen met nieuwe Customer Intelligence-oplossing SAS
SAS Customer Intelligence 360 is de jongste toevoeging aan het portfolio van analyticsexpert SAS. Deze digitale marketinghub belooft klantdata van alle kanalen te verzamelen en te integreren, ‘om gebruikers te helpen slimmere beslissingen te nemen en de klantervaring te verbeteren’.
De softwareleverancier constateert in de markt dat datasilo’s effectieve en flexibele (marketing)campagnes onmogelijk maken. Dit terwijl klanten anno nu gepersonaliseerde interacties verwachten. Zodoende is SAS Customer Intelligence 360 ontwikkeld, legt René van der Laan van SAS, uit. ‘Deze intuïtieve digitale marketinghub brengt alle beschikbare data samen en helpt marketeers direct in te spelen op behoeften en online gedrag van klanten. Een marketeer kan een klant op basis van real-time context een gepersonaliseerd en relevant aanbod sturen via het meest geschikte kanaal. Bijvoorbeeld naar de smartphone van een klant die juist op dat moment in de buurt van een winkel is.’
Lees hier meer over deze customer intelligence-oplossing.