Kapitaalinjectie voor Mopinion

Kapitaalinjectie voor Mopinion
  • 13 juli 2016
  • Redactie

Mopinion, expert in online klantfeedback, heeft van een groep investeerders onder leiding van het Nederlandse Capital Mills een kapitaalinjectie ontvangen. Dankzij dit groeigeld kan Mopinion zijn technologie versneld doorontwikkelen en uitrollen naar andere Europese landen en de Verenigde Staten.

Met behulp van de klantfeedbacksoftware van de Nederlandse onderneming kunnen organisaties eenvoudig om feedback van websites en mobiele apps te verzamelen en te analyseren. Op basis van die inzichten kunnen zij hun digitale dienstverlening beter op de klantbehoefte afstemmen. Klanten van Mopinion zijn onder meer Microsoft, BMW, TomTom en Interpolis.

Digitale transformatie
‘We groeien snel, want er is onder marketeers een enorme vraag naar software waarmee ze de resultaten en het effect van hun digitale activiteiten inzichtelijk kunnen maken’, verklaart Udesh Jadnanansing, mede-oprichter van Mopinion. Capital Mills-partner Erwin van der Veen zegt verheugd te zijn de groei van de klantenfeedbackspecialist te kunnen ondersteunen. ‘Mopinion heeft een vooruitstrevende visie op de analyse van online klantfeedback en hoe bedrijven geholpen kunnen worden in hun digitale transformatie. Ook heeft het bedrijf de afgelopen jaren indrukwekkende resultaten laten zien.’

Eind mei vorig jaar introduceerde het softwarebedrijf - in samenwerking met Integron - de nieuwe dienst Groo. Volgens de bedenkers moet deze service leiden tot een positieve gedragsverandering van medewerkers.




comments powered by Disqus