Verint kiest Content Guru als internationale partner
Softwareleverancier Verint Systems maakt vandaag bekend wereldwijd te gaan samenwerken met Content Guru. De aanbieder van cloudtelefonie wordt wereldwijd hosted partner van Verint-oplossingen voor klantrelatiebeheer.
De collaboratie betekent dat organisaties wereldwijd nu via storm, de omnichannel cloudcontactcenteroplossing van Content Guru, gebruik kunnen maken van Verints oplossingen Workforce Optimization en Speech Analytics. Daarnaast biedt de genoemde cloudtelefoniespecialist de oplossing Digital First Engagement Management geintegreerd aan. Dit pakket van Verint omvat een volledige reeks (niet-)digitale kanalen voor zowel selfservice- als begeleide service-interacties en is specifiek ontworpen voor overheids- en publieke-sectororganisaties.
Reacties
John Bourne, vice-bestuursvoorzitter van het onderdeel Global Channels & Alliances van Verint, is zeer content met de internationale overeenkomst met Content Guru. ‘Via de ACD op cloudbasis en onze multitenancy-personeels- en -klantrelatieoplossingen kan elke organisatie, ongeacht omvang, haar belangrijke bedrijfsdoelstellingen bereiken; van verbetering van de medewerkers- en klantervaring tot sterkere klantenbinding en van omzetbevordering tot verlaging van de kosten van dienstverlening.’ Aanvullend zegt John Rees, CCO van Content Guru, de integratie met Verint-oplossingen een ‘prima aanvulling’ te vinden op de ingebouwde klantrelatievoorzieningen in storm.
- klantrelatiebeheer
- cloudcontactcenteroplossing
- Verint
- internationale samenwerking
- Content Guru
- Speech Analytics
- digital first
- Workforce Optimization