QuoteFirst: Roberto Damen (zooplus)
Dagelijks worden we blootgesteld aan een enorme informatiebrij, maar alles tot je nemen is natuurlijk een utopie. Deze krenten uit de pap bevelen we je in ieder geval van harte aan.
- ‘Omdat we alles online doen, weten we ontzettend veel van onze klanten, kunnen we inzetten op personalisatie en daarmee retentie – onze belangrijkste key performance indicator.’
- ‘Dankzij de data weten we precies wat klanten missen (in het assortiment, red.).’
- ‘Met gemiddeld één order per seconde zijn wij de enige pan-Europese dierenspeciaalzaak.’
- ‘We zullen veel nieuwe services lanceren om stukken van de life cycle af te dekken, waarbij niet die leveranciers, maar onze klanten centraal staan. We wilen de community sterker maken, waardoor mensen bij ons terug blijven komen.’
Lees het volledige interview met Roberto Damen, managing director van online dierenwinkel zooplus, in de vandaag verschenen editie van Twinkle (zustertitel van CustomerFirst).
- retentie
- Roberto Damen
- personalisatie
- klantenservice
- klant centraal
- zooplus
- QuoteFirst
- klantloyaliteit
- klantdata
comments powered by Disqus