Zendesk slaat handen ineen met TCS
Zendesk gaat met Tata Consultancy Services een strategisch CRM-partnerschap aan. De samenwerking heeft als uitgangspunt om gezamenlijk efficiënter tegemoet te komen aan technologische eisen van bedrijven.
‘Met de combinatie van de lange geschiedenis van TCS in het leveren van IT-diensten, consulting en bedrijfsoplossingen aan ‘s werelds grootste bedrijven in transformatie, en onze CRM-oplossingen, zien we ernaar uit om bedrijven te helpen een transparante, responsieve en krachtige customer experience te bieden’, aldus Zendesk’s VP Worldwide Partners Ricardo Moreno. De leverancier van klantenservicesoftware zegt in te spelen op de groeiende impact van de klantervaring. De technische kennis van TCS en de software van Zendesk zou tegemoet moeten komen aan de snel veranderende eisen van klanten.
TCS scoort niet zelden hoge klanttevredenheidscijfers in de IT-dienstverlening. Akhilesh Tiwari, Global Head, Enterprise Application Services bij TCS, stelt dat de samenwerking het beste in beide organisaties naar boven haalt om organisaties te ondersteunen in de digitale transformatie.
- TCS
- klanttevredenheid
- Zendek
- customer experience
- klantenservice
- Tata Consultancy Services
- CRM
- software
- IT
- samenwerking