Freshworks en TKC slaan handen ineen
TKC Digital kondigde deze week een samenwerking aan van customer experience softwareleverancier Freshworks. ‘Met deze nieuwe samenwerking kunnen we nu nog meer doen wat we het liefst doen.’
Volgens beide organisaties is de coöperatie van belang; het leveren van strategieën voor klantbetrokkenheid en kennismanagement is volgens TKC meer compleet. ‘Nu kunnen we ultieme betrokkenheid creëren bij onze klanten én hun klanten, door ze direct vanaf het eerste contact goed van dienst te zijn’, aldus ceo Tinky Bart.
De samenwerking betekent goed nieuws voor Freshworks, die verdere groei wil realiseren in de Europese markt. Het ineenslaan van de handen helpt het productportfolio uit te breiden. General manager Benelux en Nordics bij Freshworks, Raymond Hüner, zegt hierom op zijn beurt verheugd te zijn over de samenwerking. ‘Fantastische partners als TKC, die waardevolle ervaring hebben over customer experience, helpen ons succesvol te zijn. Gezamenlijk willen we de gezamenlijke klanten helpen nog succesvoller te zijn.’
Lees ook: Freshworks opent deuren in Utrecht
- klantcontact
- samenwerking
- Europa
- klantbetrokkenheid
- softwareleverancier
- kennismanagement
- TKC digital
- Freshworks
- customer experience