CCaaS: verbeterd klantcontact
IT-bedrijf Atos en Colt (leverancier van voice- en netwerkoplossingen) bundelen hun krachten voor de ontwikkeling van een Contact Centre-as-a-Service (CCaaS)-oplossing. Met deze nieuwe ontwikkeling combineren de twee bedrijven spraak- en cloudmogelijkheden om de digitale transformatie van bedrijven een boost te geven.
Deze nieuwe oplossing stelt organisaties in staat om klanten via elke contact een naadloze ervaring te bieden. Het contact kan via elke kanaal verlopen: de telefoon, social media, chatsessies of innovatieve AI-oplossingen. CCaaS biedt organisaties de mogelijkheid om meer klantenserviceprocessen in de cloud onder te brengen. ‘Dankzij deze samenwerking kunnen klanten van Colt profiteren van uitmuntende waarde, diensten van grootzakelijk niveau en een onvervalste omnichannel contactcenter-oplossing die onmisbaar is voor een succesvolle klantenervaring’, aldus Robert Vassoyan, hoofd UCC bij Atos.
Keri Gilder, CEO van Colt voegt daaraan toe: ‘CCaaS stelt grote ondernemingen in staat om klantgerichter te werk gaan door naadloze communicatie met klanten via diverse kanalen mogelijk te maken.’
- customer service
- klanttevredenheid
- klantenservice
- Atos
- tech
- digitalisering
- klantervaring
- technologie
- CCaaS
- Colt
- klantcontact
- customer experience
- klantbeleving
- klantgericht
- dienstverlening
- klantgerichtheid
- IT
- cloudoplossing